diumenge, 5 de desembre del 2010

NECESSITATS

versión en castellano

imatge: William Whitaker



Necessite temps per escriure, un paisatge corprenedor i canviant rere la finestra, algú que em done de menjar, que llegisca els meus contes, que m'explique què passa al món i em faça tornar quan estic massa estona fora de tot, no passar fred, que sone sempre música, temps per escriure, ballar, una bona pel·lícula, un bon llibre, temps per escriure, bon dia, bona nit.

15 comentaris:

Deric ha dit...

Com t'entenc!

Lasafor ha dit...

No corren buenos tiempos para las letras nunca lo fueron,
puede que algún día cambie y las gentes se preocupen más en cultivarlas.
Si te sirve de algo yo también espero tener tiempo y poder sentarme tras los cristales y ver amanecer sin prisas.
Hace algún tiempo leí una frase que últimamente repito mucho.
Al tiempo le pido tiempo y el tiempo, tiempo meda.
Yo en este momento te doy un abrazo

Joana ha dit...

M'enfado quan no disposo de temps per estar amb mi, per escriure, per llegir, per volar...
Desitja-ho amb ganes i ...ja veuràs.
Petons wapa!

ShiroDani ha dit...

Yo también te entiendo. Pero he de hacer una pequeña aclaración.
Yo ahora estoy en el paro y menos los primeros 15 días de cada mes, el resto, mas o menos, lo dedico a: levantarme y tomar un cremoso café en una templada cafetería,leyendo durante un par de oras algún libro. Después en casa escribo. Entre todo esto, me levanto camino hacia el cristal y miro el cielo, los pájaros e incluso la pintura ya caduca de los hierros del balcón, el polvo del suelo bailando alegremente con el viento.
Despues estudio un poco, y escribo o leo. Y, así todos los días.
Esto lo he deseado tanto que no me puedo creer que este sucediendo.
El problema esta en nosotros mismos.
Esto lo digo por que aparentemente debería ser el mas feliz del mundo y no lo soy. Pues (Esto me pasa ami por obsesivo) al principio estaba muy bien y feliz, pero ahora sigo como antes...
Con las dos horas de lectura de la mañana no tengo bastante, ¡me jode un montón no poder leer mas!
Cuando escribo un poco y llega la hora de dejarlo, por preparar la comida, poner la mesa, por lo que sea (incluso levantarme a coger una llamada del teléfono) me jode también.
Total que relativamente estoy como antes, cuando trabajaba de 7:00 de la mañana hasta las 20:00 horas y me disponía a leer en casa, ya reventado de trabajar... me dormía.
Solo podía leer los fines de semana y eso me estresaba, como ahora estoy, aunque habiendo leído, pero me sigo sintiendo insatisfecho.
Un abrazo Julia

Júlia Zabala ha dit...

ja ho sé que m'entens, Deric, ja... ;)

El tiempo lo tenemos, mama, pero lo dedicamos a cosas equivocadas. Besos.

això faré, Joana, petons.

oh, Dani! me suena al eterno insatisfecho esto, eh! parece que siempre te quiera llevar la contraria (no es eso, eh!) pero diría que no es mi caso. En las épocas en que he podido disfrutar de esta situación me he sentido la mar de satisfecha! si se acabó no fue por gusto! un abrazo.

Cris Carrasco García ha dit...

Oh Júlia: La veritat és que no sé qué dir-te perqué a mi em passa un poc el mateix. I no és per falta de temps, és perqué m´agraden tantes coses que els dies deurien tindre 48 hores i potser...
Però també és cert que quan disitge escriure escric siga on siga, tot i al bany, alçant-me abans, clandestinament al treball... on siga.
Un beset
Cris

Ainalma ha dit...

Jo crec que el temps es busca quan realment es vol fer una cosa... Ara hem tingut uns dies de pont, en no res arribarà Nadal... No desesperes!
("Le dijo la sartén al cazo")
Un beset.

Esther ha dit...

És curiòs com algunes vegades sentim una necessitat brutal de temps per nosaltres...i quan arriba aquest moment ens queixem de què estem sols... Som molt complicats... Espero que trobis aquest temps, amb molt solet això si...

Unknown ha dit...

Julia: Vengo a agradecerte tu paso y tu comentario en uno de mis blogs, y a quedarme como seguidora. Tenés un blog estupendo. Gracias por pasar por alli y permitirme, así, conocerte.
Un abrazo desde Buenos Aires

Júlia Zabala ha dit...

Ainalma, Cris,la veritat és que tinc temps per escriure, no em puc queixar. Però passe massa temps fent coses que voldria no fer...

En realitat, Esther, el 90% del meu temps me'l dedique a mi, així que no em puc queixar! Bé, una mica més de sol no estaria malament...

Susana, me alegra mucho verte por aquí! gracias por la visita! nos leemos! :)

TORO SALVAJE ha dit...

El día no dona per més.
Si tens moltes a coses a fer acabaràs esgotada.
Potser has de triar.

Petons.

Júlia Zabala ha dit...

no tinc la sensació de fer moltes coses, Torosalvaje, però sí d'estar molt cansada últimament, això sí. Petons.

Jordicine ha dit...

M'agraden les coses que vols! Puc apuntar-me i demanar-jo jo també? Bon post. Un petó, JÚLIA.

Júlia Zabala ha dit...

demana, demana, Jordicine! que demanar és gratis! ;)

Anònim ha dit...

Recentment em vaig trobar amb el teu blog i he estat llegint al llarg. Jo pensava que anava a deixar el meu primer comentari. No sé què dir, excepte que he gaudit de la lectura. bloc de Niça.