dijous, 8 d’abril del 2010

Com us vaig comentar el dia 23 de març vaig estar a la Biblioteca Valenciana de Sant Miquel dels Reis fent una xarrada sobre la meua obra i sobre el procés de creació en general.

La veritat és que m'agrada molt fer aquest tipus de xarrades. M'ho passe molt bé i sempre resulta una experiència engrescadora. La de l'altre dia va ser una meravella. El públic (majoritàriament femení: dones que venien d'escoles d'adults, tallers d'escriptura creativa, associacions de dones...) em va regalar una estona plena d'atenció, de preguntes interessants, de complicitats, de bones paraules... Estic segura que hi havia unes quantes bones escriptores entre elles. I naturalment de bones lectores i de bones escoltadores de poesia!

Espere que arribarien cadascuna a casa seua ben motivades i amb moltes ganes d'escriure!